مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:از ۱۸۰ هزار دانش آموزآماده حضور در کلاس درس استان زنجان 18هزارنفرنوآموز پایه اول هستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مجیدی از سنجش اولیه دانش آموزان قبل از ورود به سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این سنجش ها همچون سنجش جسمی، هوشی و معلولیتی است که در سال جاری برای ۱۸ هزار نوآموز از طریق پایگاه های مربوطه مورد سنجش قرار می گیرند.
وی ادامه داد: از جامعه ۱۵ هزار نفری معلمان استان زنجان نیز امسال دو هزار نفر از معلمان درخواست انتقال درون و برون استانی داشته‌اند.
تمجیدی به مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی کشور اشاره کرد و افزود: دانش آموزان استان زنجان در مسابقات فرهنگی هنری توانستند در بخش پسران ۱۷ مقام اول تا سوم و ۱۵ رتبه برگزیده کشوری کسب کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش آموزان استان زنجان در رشته بدمینتون مدال نقره کشوری را در تیمی کسب کرده اند، یادآور شد: ۳ مدال طلا در بخش انفرادی و یک مدال برنز و همچنین در رشته های فنی و حرفه ای نیز دو رتبه برتر در رشته های صنایع غذایی و نساجی توسط دانش آموزان استان کسب شده است.
به گفته ی وی استان زنجان در میانگین معدل دانش آموزان رتبه سوم کشوری را دارد.
انتهای پیام/ش
آمادگی دانش آموزان برای حضور در کلاس درس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.