سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما هنوزبه شرایط مطلوب خود نرسیده است و باید بهتر ازاین باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه ‌نویی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش با گسترش فولاد تبریز در هفته دوم لیگ برتر افزود: با وجود این که در این دیدار به پیروزی رسیدم ولی هنوز با ذوب ‌آهنی که مد نظر من است ،فاصله داریم.

قلعه نویی با بیان اینکه حدود نیمی از بازیکنان اصلی تیم ذوب آهن در دیدار امروز غایب بودند گفت: با بهبودی مصدومان و به خدمت گرفتن یک مهاجم شرایط بهتر شود تا بتوانیم به روزهای خوب ذوب‌آهن برگردیم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تیم ما باید بهتر از این بازی کند و باید در ادامه بهتر شویم و اگر مهاجم هدف ما و مصدوم‌های تیم برسند شرایط ما بهتر نیز می‌شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سئوالی درباره خرید بهنام برزای بازیکن استقلال اظهار کرد: در فهرست خرید ذوب آهن از استقلال و تراکتورسازی هیچ بازیکنی وجود نداشت و در این مورد از اول فصل تبلیغات منفی درباره ما صورت گرفت.

وی افزود: درفهرست تیم یک جای خالی وجود دارد که این مهاجم فردا شب از برزیل می‌رسد و ذوب آهن با این بازیکن تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه عیار تیم‌ها از هفته ششم و هفتم مشخص می‌شود گفت: ذوب آهن پنج مصدوم دارد که امیدوارم هر چه زودتر باز گردند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن به اقدام احسان حاج صفی و مسعود شجاعی برای بازی در مقابل نماینده اسرائیل اشاره کرد و افزود: درباره این مساله بیانیه‌ای را در صفحه شخصی ام در فضای مجازی منتشر می‌کنم.
قلعه‌نویی درباره انجام بازی های تیم ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: در این مورد از استانداراصفهان، سبحانی

مدیر کارخانه فولاد و صادقی مدیر کارخانه ذوب‌آهن خواهش می‌کنم که بازی‌های ما در نقش جهان انجام شود زیرا اعتقادم براین است در نقش جهان بازی با کیفیت تری ارائه می دهیم.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جمعه شب و در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه فولادشهر میزبان گسترش فولادتبریز بود که این دیدار با برتری 3 بر صفر ذوب آهن همراه شد تا این تیم چهار امتیازی شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.