نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: رئیس جمهور باید با سرلوحه قرار دادن تذکرات رهبری با اندیشه های خلاف قانون مقابله کند.

حفظ وحدت در جامعه مهمترین وظیفه رییس جمهور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس  در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرعباس با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهور توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولیت و وظایف رئیس جمهور پس از تنفیذ آغاز می شود و جان مایه انقلاب است.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: رئیس جمهور متعلق به همه احزاب جامعه است وباید برای حفظ وحدت در جامعه از توان تمام نیروها برای پیشبرد امور مملکت استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خواست تا به دور از مصالح فردی و جناحی با انتخاب بهترین فرد برای پست شهرداری زمینه توسعه و آبادانی در شهرها را فراهم کنند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به فرارسیدن هفته محیط بانان و لزوم همکاری و کمک مردم برای حفاظت از محیط زیست گفت :لازم است با افرادی که از روی هوس، جهل و طمع به طبیعت آسیب میزنند طبق مقررات جمهوری اسلامی برخورد شود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: این امام همام همواره مردم را به استفاده از اندیشه و خرد در امور زندگی تشویق می کردند تا در زندگی دچار زیان نشوند.

آیت الله نعیم ابادی با تبریک روز خبرنگار به رسانه های استان گفت: دین اسلام خبرنگاران را به دقت در خبر و استفاده از منابع مطمئن ارشاد کرده است.

وی با اشاره به سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی ره افزود: جهادگران برای پیشرفت در جامعه آنچه درتوان داشته اند را بکار برده اند و دولت با حمایت خود باید به این حرکت ها در جامعه کمک کند.

 


انتهای پیام/ی

 

مسئولیت و وظایف رئیس جمهور پس از تنفیذ آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.