نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولین باور داشته باشند که ظرفیت کشور بسیار بالاست و باید برای حل بیکاری، ایجاد شغل و بالا بردن درآمد ملی برنامه ریزی شود.

باید برای حل بیکاری، ایجاد شغل و بالا بردن درآمد ملی برنامه‌ریزی شود«احمد توکلی» نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مبنی بر اینکه مسئولین بدون واسطه در میان مردم حضور پیدا کنند، اظهار داشت: اگر مسئولین از نزدیک درد مردم را نبینند و با آنان هم درد نشوند ؛ ممکن است که در تصمیم گیری‌ها به اشتباه بیفتند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید از نزدیک ببینند که مردم چگونه زندگی می‌کنند، تاکید کرد: حضور بدون واسطه در میان مردم موجب می شود تا از زاویه نگاه آنان هم مشکلات را دید.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی، تصریح کرد: باید به منابع داخلی توجه کنیم؛ یعنی هر کالایی که از تولید خودمان می خریم یک کارگر ایرانی را وارد چرخه اشتغال می‌کنیم و هر کالایی که از خارجی ها می‌خریم در واقع برای کارگر آنان شغل ایجاد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین باور داشته باشند که ظرفیت کشور بسیار بالاست و باید برای حل مشکل بیکاری و بالا بردن درآمد ملی برنامه ریزی شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
آقای توکلی شما سی سال نماینده بودی در این راستا چه کار کردی
آخرین اخبار