حجت الاسلام والمسلمین رجبی:فعالیت هسته ای ایران باید به قبل از دوران برجام بازگردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛ حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت:با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید توسط آمریکا ،در مواجهه با این مساله ما نیز باید موضع قاطعانه‌ای گرفته و فعالیت‌های هسته‌ای را به قبل از دوران موسوم به امضای برجام برسانیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران در روزهای گذشته، سران آمریکا  در دشمنی با مردم ایران و نفرتشان از نظام اسلامی اصرار دارند و ما نیز باید موضع قاطعانه‌ای گرفته و فعالیت‌های هسته ای را به قبل از دوران موسوم به امضای برجام برسانیم.

 وی افزود: آمریکا با این حرکت خود ثابت کرد به تعبیر رسای رهبر معظم انقلاب که بارها نیز فرمودند، انرژی هسته‌ای و امثال آن صرفاً یک بهانه است و آن‌ها با اصل نظام و استقلال و عزت ملت ایران اسلامی مشکل دارند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: در وضع کنونی برای هیچ کس شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند که آمریکا به عنوان یک کشور سلطه گر همچنان دارای خوی استکباری است، کما اینکه عهدشکنی آنها نیز بارها برای ما و دیگر کشورهای دنیا در قضایای مختلف به اثبات رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور، توکل بر خدا و اتکای به توان درون است، نه نگاه به بیرون مرزها، اگر ما فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم، بی شک بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی کشور برطرف می‌شود و ما کمتر نیاز به بیگانگان پیدا می‌کنیم تا به این خاطر زیرفشار و تحریم قرار بگیریم و کشور به مشکل جدی بربخورد.

انتهای پیام/ح

بازگشت فعالیت هسته ای ایران به قبل ازبرجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار