مسئول کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه خادمی در کاروان زیر سایه خورشید، افتخاری برای خادمان آستان امام رضا (ع) است گفت : دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج سیره رضوی در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام حسین اندرزگو مسئول کاروان زیر سایه خورشید در آئین تجلیل از شهدای آتش نشان شاهرود همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید ویژه خدامان امام رضا(ع)، با بیان اینکه خادمی در کاروان زیر سایه خورشید، افتخاری برای خادمان آستان امام رضا (ع) است گفت : دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج سیره رضوی در جامعه است.

 

وی افزود: زیر سایه خورشید، جمعی از پیرغلامان امام رضا(ع) و خادمان ایشان است که با دل هایی صاف و رویی گشاده پرچم سبز رضوی را به میان مردم می آورند تا شاهد نشاطی ویژه و وجد معنوی در بین آحاد مردم باشیم.

 

مسئول کاروان زیر سایه خورشید گفت: کاروان رضوی در ۷۰۰ شهر ایران اسلامی برنامه دارد که جشن و سرور دهه کرامت در صحن و سرای امام رضا(ع) را با همه مردم ایران، به اشتراک می گذارد چرا که همه مردم متدین ما دل در گرو ائمه اطهار (ع) دارند.

 

اندرز گو با بیان اینکه زیر سایه خورشید برنامه های متنوعی را در سطح کشور اجرا می کند، تصریح کرد: صحن رضوی امروز به پهنای ایران اسلامی بزرگ می شود و این هدف والای زیر سایه خورشید است.

 

وی در دیگر بخش سخنان خود ضمن تقدیر از آتش نشانان شاهرودی، بیان کرد: آتش نشانان یکی از اقشاری هستند که فداکارانه دل در گرو نجات هموطنان دارند و قطعا اگر توسل و توکل این قشر به ائمه اطهار(ع) نبود با این سختی‌ها و دشواری‌های شغل شریف آتش نشانی، قطعا تحمل کردن دشوار می شد لیکن امروز آتش نشانان ما قشری پویا، مومن، متدین و ولایتمدار هستند که ما به داشتن چنین فرزندانی افتخار می کنیم.

 

مسئول کاروان زیر سایه خورشید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، بیان کرد: بهترین مرگ ها نزد خدای متعال شهادت است که نصیب هر بنده ای نمی شود لیکن جایگاه شهدای آتش نشان بسیار رفیع محسوب می شود.


انتهای پیام / ه


ورود کاروان زیر سایه خورشید به شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار