بیرق متبرک به آستان قدس رضوی به دست خادمان ثامن الحجج (ع) بر فراز بارگاه امازاده علی بن جعفر (ع) به اهتزاز در امد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران حوان از سمنان؛ تهمین آیین زیر سایه خورشید با حضور خادمان امام رضا (ع) در بیمارستان های شفا. امیر المومنین (ع) سمنان همراه بود.خادمین آن حضرت با در دست داشتن پرچم تبرک داده شده به بار گاه ملکوتی امام هشتم از بیماران دل جویی و عیادک کردند و برای آنان طلب سلامتی و عافیت داشتند.
در ادامه برنامه های نهمین آیین زیر سایه خورشید خدام آن حضرت با استقبال با شکوه مردمی به زیارت امامزاده علی بن جعفر (ع) مشرف شدند و بیرق تبرک داده شده به آستان قدس رضوی را برفراز گنبد امامزاده علی بن جعفر(ع) برافراشتند.
مسئول اعزام خادمین رضوی با اعلام اینکه امسال این مراسم در 200 شهر در 31 استان برگزار شده است گفت :این آیین در 45 نقطه از 10 کشور آسیایی اروپایی و آفریقایی نیز برگزار شد.
علی اصغری با اشاره به حضور خادمان رضوی از 18 الی 24 مرداد ماه همزمان با دهه کرامت دراستان سمنان افزود :در این ایین 8تن از سفیران بارگاه امام رضا(ع) به استان سمنان اعزام شده بودند و عطر خوش زیارت ضوی را در جای جای این استان بین دوستداران آن حضرت پخش کردند.
خادمان امام هشتم سپس با مولودی خوانی به همراه مردم در امامزاده یحیی (ع) برادر امام رضا(ع) رفتند و عاشقان و شیفتگان آن حضرت توانستند از راه دورآن حضرت را در شامگاه ولادتشان زیارت کنند.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.