به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان عضو کتابخانه تلفنی باران،ازکتابی با نام ترنم باران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،شهردار سمنان از رونمایی از کتاب «ترنم باران» در سمنان به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان عضو کتابخانه تلفنی باران خبر داد.
حسین موسوی در سمنان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری اجراشده در سمنان در دهه کرامت گفت: با توجه به برنامه خوبی که در دهه کرامت در نظر گرفته بودیم، جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی با نام «ماه هشتم» در سمنان برگزار شد.
وی تصریح کرد: نخستین برنامه ما، شب طنز سمنان نام داشت که به زبان سمنانی در سالن تئاتر شهر برگزار شد و برنامه‌های بعدی، دو شب پی‌درپی در پارک شهروند که در منطقه جنوبی شهر سمنان و در محله ابوذر قرار دارد، برگزار شد.
شهردار سمنان اضافه کرد: جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» را هم با حضور خدام حرم رضوی در پارک شقایق برگزار کردیم؛ جشن بزرگ ضامن آهو نیز در پارک آبشار برگزار شد که کودکان و نوجوانان شهر اخلاق با خانواده‌هایشان در این جشن شرکت کردند.
موسوی افزود: برنامه‌ای نیز در محل تئاتر شهر سمنان در خیابان قدس برگزار شد که رونمایی از کتاب «ترنم باران» بود؛ این کتاب در خصوص کتاب‌شناسی توصیفی از کتاب‌های کتابخانه تلفنی باران بوده و برای سالمندان شهر عزیزمان در نظر گرفته شده است که این کتابخانه در هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: همایش دختران شهر اخلاق نیز در سمنان برگزار شد که در سالن پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در میدان پدران آسمانی و خیلی جالب بود که دختران فعال شهر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تشکل‌های مردم‌نهاد، نوجوانان و جوانان هلال‌احمر در آن شرکت داشتند.
شهردار سمنان گفت: این برنامه شامل زیربخش‌های خیلی خوبی بود که امید داریم که دختران خوب شهرمان با حضرت معصومه(س)، بزرگ بانوی مذهب شیعه پیمان ببندند تا الگوگیری خوبی از ائمه اطهار(ع) داشته باشند.
انتهای پیام/ر
 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.