سینما همایون (۲۲ بهمن) به مجموعه «تئاتر شهر» اصفهان تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: با وجود اینکه کلنگ زنی تئاتر شهر اصفهان در سال‌های گذشته انجام شد اما به دلیل در نظرگرفتن زمین نامناسب و دور از مرکز شهر این مجموعه به سرانجام نرسید.

اصغر آذربایجانی با اشاره به اینکه خیابان چهارباغ عباسی آخرین مکان پیشنهادی برای قرار گرفتن تئاتر شهر است افزود: کمیسیون فرهنگی با حوزه هنری قرار است تئاتر شهر اصفهان در محل سینما همایون ساخته شود که باید شهرداری در این ارتباط به جمع بندی برسد.

وی ادامه داد: در مذاکرات کمیسیون فرهنگی با حوزه هنری قرار بر این است که با مشارکت این دو نهاد تئاتر شهر اصفهان در محل سینما همایون ساخته شود که باید شهرداری در این ارتباط به جمع بندی برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: خیابان چهارباغ عباسی از خیابان‌های قدیمی اصفهان است که در آینده نیز به پیاده راه و خیابان گردشگری تبدیل می شود وامیدواریم با مذاکرات نهایی سالن تئاتر شهری در خور مردم فرهنگ دوست اصفهان در خیابان چهارباغ که اکثر سینماهای اصفهان نیز در محدوده این خیابان قرار دارد، کلید بخورد .



انتهای پیام/م

برچسب ها: احداث ، تئاتر شهر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.