سمنان;

سمنان میزبان خادمان حرم رضوی

فرماندار سمنان گفت : ۱۲ مردادماه شهرستان سمنان به مناسبت دهه کرامت میزبان خادمان حرم رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های رضوی در دهه کرامت گفت: هفتمین سال برگزاری جشن‌های رضوی در دهه کرامت و میزبانی زا خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در شهرستان سمنان و سایر شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه خادمان حرم امام رضا (ع) از هشتم مردادماه به مدت 5 روزبه استان سمنان سفر می‌کنند افزود: 12 مردادماه خادمان به شهرستان سمنان می‌رسند و باید برای استقبال از خادمان و اجرای جشن‌های رضوی در این شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

 

فرماندار سمنان با بیان اینکه مراسم استقبال از خادمان حرم رضوی از میدان امام رضا (ع) تا امامزاده علی ابن جعفر (ع) برگزار می‌شود تصریح کرد: خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) همراه با مولودی‌خوانی و گردش پرچم مطهر حرم آن حضرت در مجامع عمومی در امام‌زاده یحیی (ع) و گلزار شهدای شهرستان سمنان نیز حضور می‌یابند.

 

وی اضافه کرد: بازدید و عیادت از بیماران و توزیع هدایای متبرک امام رضا (ع) در بین مردم و بیماران، بازدید از خانواده شهدای این شهرستان، حضور در جشن‌های رضوی در سطح شهر از شاخص‌ترین برنامه‌های خادمان حرم رضوی در سفر به این شهرستان است.

 

دانایی با اشاره به برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» در ایام دهه مبارک کرامت خبر داد و گفت: در این ایام ظرفیت مطلوبی برای اشاعه فرهنگ‌های دینی و مذهبی در بین مردم است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و با ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت به پایان می‌رسد اذعان کرد: سامان‌دهی به برنامه‌های ویژه دهه کرامت و معرفی عناوین برنامه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار سمنان تصریح کرد: پوشش خبری رسانه‌ها و حضور فعال خبرنگاران در این عرصه ضروری است چراکه این مهم می‌تواند در اشاعه فرهنگ مذهبی به سایر کشورها نیز اثرگذار باشد.

 

انتهای پیام / ه

 

خادمان حرم امام رضا (ع) به مدت 5 روزبه استان سمنان سفر می‌کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.