مدیر ارتباطات کاخ‌سفید همانند دختر و داماد ترامپ از دریافت حقوق کار در کاخ‌سفید انصراف داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر ارتباطات کاخ سفید از دیگر کارکنان کاخ سفید است که از دریافت حقوق کار در کاخ سفید انصراف داده است.

بر اساس گزارش‌های متعددی که روز جمعه منتشر شد، بیشتر کارکنان ارشد کاخ سفید سالانه ۱۷۹ هزار و ۷۰۰ دلار حقوق دریافت می‌کنند. این در حالی است که اسکاراموچی از دریافت این دستمزد انصراف داده است.

پیش از این «ایوانکا ترامپ»، دختر رئیس جمهور آمریکا و همسرش «جرد کوشنر»، مشاور ارشد ترامپ از دریافت حقوق خود انصراف دادند.

اسکاراموچی پیش از پیوستن به دولت ترامپ، مسئول اقدامات راهبردی بانک صادرات-واردات آمریکا بود؛ سمتی که از دریافت دستمزد آن خودداری کرد. با وجود این، گزارش‌ها حاکی از آن است که اسکاراموچی در نیمه اول سال سال جاری میلادی از طریق سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف بانکی حدود ۱۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

گزارش مالی اسکاراموچی توسط شبکه سی ان ان و دیلی کالر تایید شد. با این حال، با افشا شدن گزارش گردش مالی اسکاراموچی، وی در پیامی توئیتری انگشت اتهام را به سوی «رینس پریبس» رئیس سابق کارکنان کاخ سفید نشانه رفت و تاکید کرد درز اطلاعات و افشای گزارش گردش مالی او، اقدامی تبهکارانه است و به همین علت از پریباس به اف بی آی و وزارت دادگستری شکایت خواهد کرد.


انتهای پیام/

 

انصراف مدیر ارتباطات کاخ‌سفید از دریافت حقوق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار