نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی و عامل اصلی برقراری نظم، آرامش و امنیت کشور است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسدالله تورنگ رئیس شورای شهر آمل در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: آرزوی همیشگی انسان ها، دنیای سراسر آسایش و آرامش بوده است و نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است که همه بر ضرورت وجود این نیرو در تمام جوامع تاکید دارند.


وی کسب رضایت مردم را از مهمترین اهداف مسئولان این شهرستان برشمرد و افزود:تعامل و همکاری‌های همه جانبه شورای اسلامی و نیروی انتظامی رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.


اسدالله تورنگ بر ضرورت همکاری و همفکری شورا، شهرداری ونیروی انتظامی درحوضه‌های مختلف تاکید کرد وگفت: نیروی انتظامی عامل اصلی برقراری نظم، آرامش و امنیت این کشور است و این امربرکسی پوشیده نیست.


رئیس شورای شهر آمل افزود:امروز نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همراه و در تقارن با شجاعت، شهامت، دلاوری وایثارگری غیور مردان و افتخار آفرینانی است ک. با توکل بر خداوندمتعال در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را ایثار کرده اند.


احمد امیر سلیمانی شهردارآمل نیز دراین نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های نیروی انتظامی گفت:اولین اصل درمدیریت شهری امنیت و آرامش است که این امر به مدد زحمتکشان نیروی انتظامی برقرار شده و این آرامش خاطر در اتخاذ تصمیمات شهری تاثیر گذار است.


انتهای پیام/آ


نیروی انتظامی عامل برقرای امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.