تمام تلاش دشمنان انقلاب اسلامی این است جایگاه ولایت را در ایران اسلامی تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه امروز اساس انقلاب اسلامی اصل ولایت فقیه است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می‌کنند ولایت را از ملت ایران بگیرند و تمام تلاش آنها این است جایگاه ولایت را در ایران اسلامی تضعیف کنند.

 

وی با بیان اینکه امامت یکی از شرایط توحید است و امامت توحید را تکمیل می‌کند، افزود: کمال دین در امامت است و اگر امامت نباشد دین کامل نمی‌شود و امام رضا(ع) پس از حضور در ایران اسلامی امامت را معرفی کرد.

 

آیت‌الله طبرسی یکی از برنامه‌های اثرگذار دهه کرامت را جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) دانست و افزود: جوانان و نوجوانان با شور و شوق خاصی در جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) شرکت می‌کنند و حتی در این دوره از جشنواره شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند.

 

وی گفت: دهه کرامت عید ولایت و امامت است و مردم ولایتمدار مازندران عاشق اهل بیت و امام رضا(ع) هستند.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه آثار و برکات حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم ساری و جاری است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه از برکات وجود حضرت معصومه(س) در قم است.

 

طبرسی با بیان اینکه دختران و جوانان باید از حضرت معصومه(س) درس اخلاق، عفت و پاکدامنی یاد بگیرند، گفت: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) یک نعمت الهی در جمهوری اسلامی به‌شمار می‌روند که باید به خوبی از این نعمت‌های معنوی بهره‌گیری کرد.

 

انتهای پیام/آ

 

تضعیف جایگاه رهبری نقشه استکبارجهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.