تیم‌های شمشیربازی مازندران و خوزستان برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور، اردوی مشترک آماده سازی و تمرینی خود را در آمل برپا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین غلامی رئیس هیات شمشیربازی شهرستان آمل گفت: اردوی آماده سازی تیم شمشیربازی نوجوانان و جوانان مازندران با حضور ۱۴ شمشیرباز از روز گذشته در سالن شمشیربازی شهیدمقدس آمل برپا شده وتا قبل ازاعزام به مسابقات قهرمانی کشور ادامه خواهد داشت.


وی افزود: هدایت تیم شمشیربازی مازندران که در سه اسلحه " سابر، فلوره واپه " تمرین می‌کنند، زیر نظر " ماشین چیان " از مربیان باسابقه تیم ملی و مازندرانی است.


رئیس هیات شمشیربازی شهرستان آمل گفت: همزمان با برپایی اردوی تیم منتخب مازندران، حدود ۱۰ نفر از شمشیربازان تیم خوزستان نیز، اردوی آماده سازی خود را در آمل برپا کردند.


غلامی افزود: مصاف تن به تن شمشیربازان دو استان مازندران و خوزستان که از پیشتازان این رشته ورزشی در کشور هستند، در کسب نتایج مورد دلخواه درمسابقات قهرمانی کشور تاثیرگذار خواهد بود.


وی درخصوص شرایط آمادگی تیم شمشیربازی مازندران برای مسابقات قهرمانی کشور گفت: خوشبختانه بازیکنان دعوت شده به اردوی پایانی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و این علاقه رو به جلو آن‌ها برای مسابقات مهم پیش رو برای تیم منتخب استان نیز امیدوار کننده است.


رئیس هیات شمشیربازی آمل گفت: درنهایت ۱۲ شمشیرباز در سه اسلحه فلوره، اپه و سابر به مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که از هشتم تا ۱۷ مردادماه در شهر اراک برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.


مازندران در دوره گذشته این مسابقات در اسلحه سابر نایب قهرمان کشور شده بود.


انتهای پیام/ع


اردوی مشترک تیم‌های شمشیربازی مازندران و خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.