بجنورد؛

اختتامیه جشنواره تئاتر سوره در بجنورد

پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره، شامگاه یک‌شنبه یکم مردادماه جاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ وحید نمازی رئیس حوزه هنری استان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در پنجمین دوره جشنواره تئاتر سوره، ۹ اثر نمایشی از استان‌های گلستان، مازندران، سمنان، خراسان شمالی و رضوی و البرز از سی‌ام  تیرماه رقابت خود را آغاز کردند.

وی شهرام کرمی،مهدی حاجیان و آرش عباسی را داوران این دوره از جشنواره برشمرد و افزود: در بخش موسیقی یک عدد ربع‌سکه بهار آزادی به مرتضی روحی برای نمایش رویای خیس از استان خراسان رضوی اعطا شد.

نمازی تصریح کرد: لوح سپاس بهترین موسیقی و یک عدد نیم‌سکه بهار آزادی به مهدی حسنی برای  نمایش اتاق  ۱۲۱۶از استان خراسان رضوی داده شد.

وی اظهار کرد:لوح سپاس بخش طراحی صحنه و یک عدد ربع‌سکه بهار آزادی به محمدرضا مرتضوی و مسعود سقا نیا برای نمایش پلاس به توان ۲ از استان البرز و غلامرضا یوسفی برای  نمایش پیچ تند از خراسان شمالی و حامد عالمی پور برای نمایش خنکی ختم خاطره از خراسان شمالی تقدیم شد.

وی با بیان این که لوح سپاس بهترین نمایشنامه‌نویسی و یک عدد سکه تمام بهار آزادی به کیوان صباغ برای نمایش اتاق ۱۲۱۶ از استان خراسان رضوی اعطا شد، گفت:لوح سپاس بخش نمایشنامه نویسی و یک عدد ربع‌سکه بهار آزادی به عمادالدین رجب لو برای نمایش دشمن خدااز استان گلستان اعطا شد.

رئیس حوزه هنری استان افزود:در بخش بازیگری زن یک عدد ربع‌سکه بهار آزادی به مریم امیری برای  نمایش جوجه اردک زشت از سمنان و مهشید شریفی برای نمایش رویای خیس از خراسان رضوی و سحر پرزحمت برای نمایش پیچ تند از خراسان شمالی لوح سپاس و تقدیر شدند.

وی گفت:لوح سپاس بهترین بازیگری زن و یک عدد سکه تمام بهار آزادی به زینب مشعل‌دار برای نمایش اتاق ۱۲۱۶ از استان خراسان رضوی تقدیم شد.

 نمازی تصریح کرد:لوح سپاس بخش کارگردانی و یک عدد ربع‌سکه بهار آزادی به عمادالدین رجب لو برای نمایش دشمن خدا از استان گلستان و امیرحسین جان‌نثار برای نمایش «خنکی ختم خاطره از استان خراسان شمالی تقدیم شد.

وی گفت:لوح سپاس بهترین کارگردانی و یک عدد سکه تمام بهار آزادی به کیوان صباغ برای نمایش اتاق ۱۲۱۶ از استان خراسان رضوی اعطا شد.

گفتنی است:هیئت‌داوران ضمن تقدیر از تلاش هنرمندانه همه گروه‌های نمایشی با ارزیابی آثار جشنواره، سه اثر زیر را بدون اولویت به بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره معرفی کرد؛

نمایش دشمن خدا به کارگردانی عمادالدین رجب لو از گلستان

نمایش اتاق ۱۲۱۶به کارگردانی کیوان صباغ  از خراسان رضوی

نمایش خنکای ختم خاطره به کارگردانی امیرحسین جان نثار از خراسان شمالی

 پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره شامگاه یک‌شنبه در تالار گلشن بجنورد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/آ

جشنواره سوره در بجنورد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.