۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال برای مسکن محرومان خراسان شمالی هزینه شد

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم برای ساخت سه هزار و ۷۹۴ واحد مسکونی محرومان استان هزینه شد.

مجید الهی راد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف محرومیت زدایی از مناطق حاشیه نشین و خدمت رسانی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان کرد.

وی افزود: این نهاد در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، معیشت، فرهنگی و تامین جهیزیه از نیازمندان حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این نهاد حمایتی علاوه بر ساخت خانه‌های مسکونی با ارایه تسهیلات به خرید ۴۴ واحد مسکونی برای مدجویان زیر پوشش کمک کرده است.

وی با اشاره به انجام تعمیرات ۲ هزار و ۶۴۷ واحد مسکونی مددجویان، گفت: یکهزار و ۸۰۰ حمام و سرویس بهداشتی در سه سال اخیر برای اقشار نیازمند این استان ساخته شده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: لوله کشی گاز ۷۸۶ خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی نیز به شکل رایگان انجام شده است که در این خصوص ۸۱ میلیارد ریال هزینه شد.

۴۶ درصد جمعیت استان خراسان شمالی در دهک‌های یک تا سه قرار دارند که اکنون ۸۱ درصد مددجویان این نهاد شامل این سه دهک و مابقی جزو دهک‌های چهار و پنج هستند.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفر حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.