عزیزپور گفت: در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اداره‌کل ورزش و جوانان توانسته است چهار طرح در راستای اقتصاد مقاومتی را به بهره‌برداری برساند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که طبق برنامه ستاد اقتصاد مقاومتی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان موظف به واگذاری دو طرح بود، گفت: در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اداره‌کل ورزش و جوانان توانسته است چهار طرح در راستای اقتصاد مقاومتی را به بهره‌برداری برساند.

عزبزپور گفت: در سرجمع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اداره‌کل ورزش و جوانان مجموعاً هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: طرح ‌های استخر شهرستان ازنا، استخر شهرستان دورود، سلف سرویس شهرستان بروجرد و ترمیم و مرمت استخر کوثر خرم‌آباد واگذار شده است.

عزیزپور در ادامه گفت: استخر شنای شهرستان ازنا آماده سرویس‌دهی به عموم مردم است و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با بیان این‌که استخر شهرستان دورود و سلف‌سرویس شهرستان بروجرد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: استخر کوثر شهرستان خرم‌آباد تا پایان سال‌جاری مرمت و بازسازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: تعداد صد مکان ورزشی به‌صورت سالانه توسط اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان به بخش خصوصی اجاره داده می‌شود.

وی افزود: در خصوص دهکده المپیک ۱۵۰ هکتار آن قابل استفاده است که ۱۶ هکتار آن به مزایده گذاشته شده است کمااینکه میدان اسب‌سواری شهرستان خرم‌آباد در تملک اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان نیست.


انتهای پیام/د

بازسازی پیست دو ومیدانی و احداث جاده‌های سلامت در لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.