پنج میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی در چهارماهه امسال به مددجویان و نیازمندان سیرجانی پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 100 درصد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد یزدانخواه، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی به صورت قرض‌ الحسنه برای رفع مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و درمان مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود، گفت: 9 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی در سال 95 توسط این نهاد به 465 نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال با هدف رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازهای مددجویان و متقاضیان واجدشرایط پرداخت می‌شود، افزود: تسهیلات کارگشایی به منظور توانمند سازی و کاهش احتیاجات اساسی خانواده های نیازمند پرداخت می شود و این کمک کمیته‌ امداد سبب برطرف شدن مشکلات مددجویان و محرومان شده و آنان را از آسیب های اجتماعی دور می کند.
یزدانخواه با اشاره به اینکه پنج میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی در چهار ماهه امسال به مددجویان و نیازمندان سیرجانی پرداخت شده است، اظهار کرد : این تسهیلات به 180 نفر از نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.
وی به راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت: همزمان با راه اندازی این صندوق 700 میلیون تومان توسط شرکت گل گهر سیرجان دراین صندوق سرمایه گذاری شد و با انجام این سرمایه گذاری پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان در این شهرستان سرعت و رشد چشمگیری داشته است.
یزدانخواه تصریح کرد: این نهاد به منظور احیاء سنت قرض الحسنه و با تاسی از سیره ائمه پرداخت وام های قرض الحسنه را در دستور کار خود قرار داده تا ضمن حفظ شان و منزلت خانواده ها ، روحیه خود باوری و خود اتکایی را در آنها ایجاد و از وابستگی مددجویان به دریافت کمک های بلاعوض جلوگیری کند.
انتهای پیام/ی

رشد 100 درصدی پرداخت تسهیلات کارگشایی در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار