صبوری و آرامش حبیب‌الله کاسه‌ساز باعث شد تا پروژه‌های خیلی بزرگ را بدون دغدغه کار کند.

سیدجواد هاشمی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه مراسم برگزاری تشییع پیکر حبیب‌الله کاسه‌ساز، پیرامون همکاری و خصایص این هنرمند فقید، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از خصوصیات بارز حبیب در سال‌های رفاقت، صبری بود که تا پایان و حتی در زمان بیماری از خود نشان داد.

وی افزود: صبوری، لبخند و آرامشی که به یاد نمی‌آورم هیچگاه از بین رفته باشد. من عصبانیت حبیب را تقریبا ندیدم. مگر می‌شود یک تهیه‌کننده، آن هم تهیه‌کننده سینما در سخت‌ترین شرایط کاری که به اعتقاد من پر از تنش و استرس است، تا این اندازه آرامش داشته باشد. حبیب این آرامش را طوری منتقل می‌کرد که بعضی اوقات در شرایط خاص و ویژه تولید باعث حیرت و حتی عصبانیت دیگران می‌شد. به عقیده من همین آرامش باعث شد تا پروژه‌های خیلی بزرگ را بدون دغدغه کار کند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در یک دوره خیلی سخت سینمای دفاع مقدس آغازگر اوج در سینمای کشور شد و بدون شک سینمای دفاع مقدس پیشتاز همه گونه‌های سینمایی در اوج سینمای ایران بود و بزرگترین کارگردان‌های سینمای ایران وارد این عرصه شدند و بهترین تهیه‌کنندگان این کار را شروع کردند. چون کار امر مشقت‌باری بود. قاعدتا تداوم راه آدم‌هایی مثل حبیب‌الله کاسه‌ساز برای تهیه فیلم‌های دفاع مقدسی در وهله اول جای خوشحالی و در مرتبه بعدی بسیار سخت است که امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

 

انتهای پیام/

صحبت‌های سیدجواد هاشمی درباره خصوصیات اخلاقی حبیب‌الله کاسه‌ساز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.