رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بازخورد‌های های حاصل از مسابقات قرآنی دانش آموزان را برای بررسی نقاط ضعف و قوت مود توجه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد بازخورد‌های حاصل از برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزانی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های که از سال گذشته ادامه داشته تدوین نظام جامع مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

وی افزود: تمام آثار و پیامد‌های این مسابقات مورد بازنگری قرار می‌گیرد و با بررسی نقاط قوت و ضعف این مسابقات می‌توان اثرگذاری را به حداکثر رساند.

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش جایگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: این مسابقات در طول سال در دستور کار قرار دارد و انرژی زیادی برای برگزاری آن گذاشته می‌شود.

حسینی گفت: برای بررسی پیامد‌های این مسابقات در مرکز افکارسنجی (ایسپا) بررسی شود تا نقاط ضعف و قوت این چنین طرح‌هایی را بشناسیم و در دوره‌های بعدی لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

بازنگری مسابقات قرآن دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.