کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پیشروی‌های ارتش سوریه ضربه‌های حیثیتی، روانی و اقتصادی به تروریست‌های تکفیری وارد می‌کند.

ضربه‌های مهلک ارتش سوریه بر پیکر تروریست‌هاحسن عابدینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیرامون پیشروی‌های ارتش سوریه و آزادسازی منابع نفتی و گازی و در نتیجه آسیب جدی به یکی از اصلی‌ترین منبع درآمدی تروریست‌ها، اظهارکرد: بی‌تردید پیشروی‌های جبهه مقاومت اسلامی و ارتش سوریه در مناطقی که چند سال به اشغال تروریست‌های تکفیری بوده است ضربه حیثیتی، روانی و اقتصادی به آنها وارد می‌کند.

 کارشناس مسائل غرب آسیا  تأکید کرد: تروریست‌های تکفیری تمام تجهیزات کارخانه‌های شهر صنعتی حلب را بعد از اشغال به کشورهای دیگر از جمله دولت ترکیه می فروختند و درآمدهای خود را از این راه تأمین می‌کردند به همین دلیل با آزادسازی شهر حلب ضربه مهلکی به تروریست‌های داعش و جبهه النصره وارد شد.

وی افزود: در حال حاضر دولت مرکزی سوریه به کمک هم پیمانان خود توانسته مناطقی که شامل چاه‌های نفت است را به تصرف در بیاورد و به شریان‌های اقتصادی گروه‌های تروریستی و تکفیری صدمه زند.

عابدینی در پایان گفت: انتظار می‌رود با وجود پیشروی‌های ارتش سوریه و جبهه مقاومت اسلامی در آینده نه چندان دور ضربه سهمگینی بر پیکره عملیاتی و اقتصادی داعش وارد شود.

انتهای پیام/

وارد شدن ضربه سهمگین بر پیکره عملیاتی و اقتصادی داعش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار