دستمالچی گفت: تروریست‌ها برای دست‎یابی به اهداف شوم خود، ادعای استفاده سوریه از سلاح شیمیایی را مطرح می‌کنند.

دستمالچی: اهدافی شومی در پشت‌پرده ادعای تروریست‌ها علیه سوریه وجود دارداحمد دستمالچی کارشناس مسائل غرب آسیا و سفیر سابق ایران در اردن و لبنان در گفتگو با خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ادعاهای مطرح شده از سوی تروریست‌ها مبنی بر استفاده ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی علیه گروه‌های معارض مسلح و تکفیری‌ها اظهار داشت: گروه‌های تروریستی به‌دلیل اینکه می‌خواهند به اهداف شوم خود در سوریه برسند، چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند.

وی افزود:در چند سال اخیر ثابت شد که هیچ‌گونه مدرکی مبنی بر دست داشتن ارتش سوریه در به‌کارگیری از تسلیحات شیمیایی وجود ندارد، بلکه این داعشی‌ها و سایر گروه‌های تکفیری بودند که با حمایت برخی از دولت‌های منطقه و کمک‌های اطلاعاتی آمریکا دست به چنین اقداماتی زدند. 

این کارشناس مسائل غرب آسیا و سفیر سابق ایران در اردن و لبنان تصریح کرد: در شرایط کنونی هم که چنین اقداماتی از سوی گروه‌های تروریستی صورت می‌گیرد، به این دلیل است که قصد دارند در پشت ادعاهای مذکور اقدامات جنایتکارانه خود را دنبال کنند. 

وی در پایان تاکید کرد: گروه‌های تکفیری این‌گونه ادعاها را به‌منظور انجام اقدام نظامی علیه دولت بشار اسد مطرح می‌کنند، لذا طرح چنین موضوعاتی بدون شک با اهداف تجاوزکارانه علیه دولت و مردم سوریه صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار