پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فعالیت کارچاق‌کن‌ها تاثیری در نتیجه پرونده‌های قضائی ندارد

عضو کمیسیون حقوقی گفت: طبق گزارش قوه قضائیه کارچاق‌کن‌ها درآمدهای کلان دارند ولی تاثیری در نتیجه پرونده‌ها ندارند.

درآمد 44 میلیارد تومانی کارچاق‌کن‌ها/کار این افراد تاثیری در نتیجه پرونده‌های قضائی نداردمحمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضائی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وجود کارچاق‌کن‌ها در دادگستری‌ها اظهار داشت: متاسفانه همواره افرادی وجود دارند که از وضعیت اضطرار طرفین پرونده سوءاستفاده می‌کنند و خودشان را به مسئولان قضائی معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش قوه قضائیه کارچاق‌کن‌ها درآمدهای کلان به دست می‌آورند، اظهار داشت: این افراد متاسفانه حیثیت قضات ما را می‌برند و تاثیری هم در نتیجه پرونده‌ها ندارند.

 عضو کمیسیون حقوقی و قضائی با اشاره به اینکه طرفین درگیر پرونده در این شرایط به فردی مال باخته تبدیل می‌شوند، تصریح کرد: قوه قضائیه و مخصوصا حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با این افراد برخوردهای جدی و بازدارنده داشته و بارها این افراد را شناسایی کرده است.

 پورمختار با بیان اینکه یکی از روش‌هایی که قوه قضائیه برای برخورد با این افراد به کار بسته آن است که اجازه ورود آنان به مجتمع‌های قضائی داده نمی‌شود، گفت: هر کسی که وارد مجتمع‌های قضائی می‌شود باید شماره پرونده مشخصی داشته باشد که این مسئله می‌تواند تا حدودی سوءاستفاده این افراد را تعدیل کند.

 لازم به ذکر است طبق گزارش اخیر قوه قضائیه به طور میانگین هر کارچاق‌کن 44 میلیارد تومان درآمد در سال 95 بدست آورده است.

 انتهای پیام/

تاثیر عملکرد کار قاچ کن ها در پرونده های قضائی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار