دروازه‌بان گيتي‌پسند گفت: امیدوار هستیم بتوانیم از آبروی فوتسال ایران دفاع کنیم و با قهرمانی در آسيا افتخار دیگری را برای کشور عزیزمان کسب کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سپهر محمدی در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتسال گیتی‌پسند پیش از اعزام به جام باشگاه‌های آسیا  اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بعد از گذشت دو ماه از تمرینات روز به روز بهتر شدیم و با انجام 3 بازی در لیگ برتر فوتسال به آمادگی کامل رسیدیم.

وی افزود: امیدوار هستیم بتوانیم از آبروی فوتسال ایران دفاع کنیم و با قهرمانی در این رقابت‌ها افتخار دیگری را برای کشور عزیزمان کسب کنیم.

دروازه‌بان اصفهانی گیتی‌پسند خاطر‌نشان کرد: همه تیم‌های حاضر در این بازی‌ها بازیکنان خارجی خوبی را در اختیار دارند و این بازی‌ها از سطح بالایی برخوردار است و می‌خواهیم جامی که سال گذشته به کشور ژاپن رفت را به کشور خودمان برگردانیم.

محمدی با اشاره به بازی‌های لیگ برتر فوتسال گفت: لیگ برتر شرایط خودش را دارد و خوردن 7 گل در 3 بازی نگران‌کننده نیست و در حال حاضر بازیکنان روحیه خوبی دارند و تمام تمرکزشان بر روی جام باشگاه‌های آسیا است.

 انتهای پیام/م

اعزام تیم گیتی پسند به جام باشگاه های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار