امام جمعه شهرستان نیر گفت: عفاف و حجاب زینت زن و حافظ ارزش های اوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در همایش عفاف و حجاب که با حضور بانوان در منطقه توریستی بولاغلار نیر بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شده بود گفت: عفاف و حجاب زینت زن و حافظ ارزش های اوست.

وی با اشاره به اهمیت دادن اسلام به مسئله عفاف و حجاب گفت: اسلام به مسئله عفاف و حجاب اهمیت بسزایی داده  و بارها به آن تاکید کرده است.

امام جمعه نیر به تهاجم فرهنگ غلط غربی در کشورمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه دشمنان اسلام با برنامه ریزی که کرده اند سعی دارند ارزش های دینی و اسلامی ما را از جمله عفاف و جاب زنان را از بین ببرند که خانواده ها باید به این امر مهم بیشتر توجه کرده و به ارزش های دینی و اسلامی توجه اساس داشته باشند.

حجت الاسلام مقدسی افزود: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی حفظ عفاف و حجاب است و اگر بانوان به این امر توجه داشته باشند به طور یقین فرهنگ غلط غربی نمی تواند به آنها رسوخ کند .

وی به وصیت نامه شهدا اشاره کردو گفت: یکی از مهمترین وصیت نامه شهدا تاکید بر حفظ حجاب و عفاف است که بانوان به این امر هم باید صحه بگذارند.

 

انتهای پیام/ح

اسلام به مسئله عفاف و حجاب اهمیت بسزایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.