اردبیل؛

احداث 180 واحدمسکونی برای خانواده های نیازمند اردبیل

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: تا پایان سال 180 واحد مسکونی برای خانواده های نیازمند فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد آزادپور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل از احداث 180 واحد مسکونی در قالب طرح رضوان برای خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند خبرداد.

وی گفت: تلاش ما بر این است با تعامل و همکاری هر چه بیشتر با بنیاد مسکن، بسیج مهندسان سپاه حضرت عباس(ع)، بسیج سازندگی، انجمن خیران مسکن‌ساز و مهندسان خیر فعالیت‌های قابل توجهی را برای خانه‌دار شدن مددجویان انجام دهیم.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تاکنون 10 واحد مسکونی برای مددجویان احداث و خریداری شده است و نزدیک به یک‌ میلیارد ریال نیز در راستای احداث و خرید مسکن مددجویی هزینه پرداخت شده که امیدواریم با یاری و مساعدت‌های مضاعف خیران بتوانیم خانواده‌های بیشتری را صاحب‌خانه کنیم.

آزاد پور با بیان اینکه بخش مهمی از مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر از طریق مساعدت‌های خیران و نیکوکاران رفع می‌شود، افزود: خیران بیش از 411 میلیون ریال در قالب طرح رضوانبه خانه‌دار شدن خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند.

طرح رضوان از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که در قالب آن خیرین می توانند با پرداخت کمک های خود نسبت به احداث سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام و در این عمل خداپسندانه مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/ح

احداث مسکن برای خانواده های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.