مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: سال گذشته برای 2 هزار و 100 نفر در استان توسط این نهاد اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال بالغ بر 260 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و 500 نفر خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند گفت: بیش از 40 هزار طرح اشتغال در استان در حال اجراست که 14 هزار مورد آن تحت نظارت کمیته امداد استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه بلاعوض جهت احداث مسکن مددجویان صرف شده است اظهار داشت: سال گذشته 258 مورد مقاوم سازی و احداث مسکن و یک هزار و 100 مورد تعمیرات مسکن انجام گرفته است.

دشتی گفت: برای مددجویانی که برای ایجاد شغل طرح توجیهی مناسب ارایه دهند بین 300 تا 500 میلیون ریال وام 4 درصدپرداخت می شود.

وی گفت:سال گذشته 16 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان آموزشهای حرفه ای برای ایجاد اشتغال دیده و مدرک حرفه ای دریافت کرده اند.

عبدالعلی پور فرماندار نمین هم در این دیدار گفت:سال گذشته در شهرستان نمین 94 نفر از مددجویان این شهرستان بالغ بر 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

وی افزود: امسال برای 37 نفر از مددجویان شهرستان نمین مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد و دستگاههای اجرایی شهرستان احداث شده و تحویل داده می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.