معاون سیاسی استانداری اردبیل گفت: در راستای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی بانوان طرح‌هایی عملیاتی تامین اعتبار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه بانوان با اعلام این خبر افزود: بانوان به عنوان قشر مهم جامعه سهم بسزایی را در توسعه اقتصادی جامعه دارند و هر طرحی در راستای فعالیت این قشر تامین اعتبار شده و حمایت می‌شود.

وی افزود: برای ارتقای موفقیت‌ها در حوزه بانوان نیاز به مطالبه گری، ارتباط و تعامل بیشتر بوده و طرح پیشنهادات از طرف کارگروه‌های تشکیل شده توسط دفتر امور بانوان انجام می‌شود تا محدودیت‌ها از بین رفته و گامی مؤثر در توسعه اقتصادی برداشته شود.

معاون سیاسی استانداری اردبیل با بیان این‌که هدف از تشکیل کارگروه‌ها بررسی نظرات، پیشنهادات و در نهایت تصمیم گیری است، تصریح کرد: تصمیمات اخذ شده در جلسات باید به شکل کاربردی و با بهره وری لازم باشد.

نصیری با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه افزود: بهترین مکان برای یادگیری ارتباط صحیح با جنس مخالف در دانشگاه‌ها است.

وی گفت: نباید تمرکزها به تفکیک جنسیتی متمرکز شود بلکه باید به جوانان فرصت ارتباط صحیح با جنس مخالف را داد.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل نیز  اظهار کرد: در راستای عملیاتی و کاربردی کردن اهداف کار گروه‌های تشکیل شده در راستای مشکلات بانوان مسایل و مشکلات آن‌ها، نتیجه جمع‌آوری و بررسی این اطلاعات نشانگر این بود که عمده مشکلات این واحدها فروش محصولات است.

فریبا محمدلو  گفت :4 کمیته در زمینه اشتغال،فرهنگی علمی و حقوقی در زمینه حمایت از بانوان فعالانه وارد عرصه شده اند .

وی با اشاره به اینکه در کمیته علمی از پژوهش‌ها واقدامات علمی توسط اساتید دانشگاه‌ها  افزود: رسیدگی و حل مشکلات زنانی که ناآگاهانه از اسناد تعهد‌آور استفاده کرده و در زندان‌ها به‌سر می‌برند از اهداف کمیته حقوقی بوده که توسط کار گروه حقوقی برگزار شده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل تصریح کرد: آموزش به واحدهای تولیدی توسط کارآفرینان نمونه کشور در دستور کار این کارگروه‌ها است که با تصویب این مصوبه و با دعوت از کارافرینان نمونه در راستای تحقق شعار سال اقدام شود.

محمدلو گفت: ایجاد تشکل در حوزه بانوان دراستان برای اولین بار درکشور می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی گفت: تجلیل و قدردانی از بانوان فرهیخته در روز اردبیل باید توسط نهادهای مربوطه انجام پذیرد تا نقش بانوان درتوسعه‌ی اردبیل برای همگان مشخص گردد.

 

انتهای پیام/ح

طرح های عملیاتی بانوان تامین اعتبار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.