اولویت خدمت رسانی به مسافران در طرح های دریا کارهای فرهنگی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زراعتی معاون فرماندار شهرستان محمودآباد با بیان اینکه هدایت نادرست فرهنگی در جامعه هزینه سنگینی را در بر دارد، گفت: فصل الخطاب امور فرهنگی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به نقدهای صورت گرفته از سوی برخی مسافران به خدمت رسانی در طرح های دریا، گفت: کار فرهنگی اصلی ترین امور خدماتی در طرح های دریا است اما کمتر به آن توجه شده است و مسئولان فرهنگی شهرستان محمودآباد بیش از پیش به این حوزه باید وارد شوند.

زراعتی گفت: اطلاع رسانی برای حفظ شئونات اسلامی در طرح های دریا باید بیشتر شود و گفتمان فرهنگی مسئولان زیربط امر به معروف و نهی از منکر در کنار سمن های مرتبط با فرهنگ، می تواند بهترین راه حل باشد.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد افزود: دولت تمام وظایف خود را تاکنون در طرح های دریا و آسایش مسافرین انجام داده است و سایر امورات نیز برای تامین نیازها و راحتی مسافرین، توسط دیگر نهادها باید هرچه سریع تر انجام شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی ساحلی، نصب بنر در محدوده های مشخص از طرح ها و تکمیل نمازخانه های دارای مشکل در سواحل، از امورات فرهنگی در خدمت رسانی به مسافرین است.

انتهای پیام /ک

همکاری ادارت فرهنگی با سمن ها در طرح های دریا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.