فرماندار شهرستان سمنان گفت : این شهرستان در پذیرایی از کاروان های پیاده اربعین در نجف اشرف در سال گذشته توانست رتبه اول کشوری را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در اولین جلسه ستاد اربعین سمنان به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه رمز موفقیت در ساماندهی اعزام و پذیرایی زائران عتبات، برنامه‌ریزی مدون است گفت : در سال گذشته برنامه‌ریزی و همراهی تمام اعضای ستاد اربعین چه درزمینهٔ خدمات چه حمل‌ونقل و پذیرایی، باعث شد تا سمنان رتبه نخست کشوری را در کیفیت پذیرایی زائران به دست آورد.

 

وی افزود: اربعین سال جاری با ساماندهی شش هزار نفر، می‌بایست هم‌طراز و حتی بالاتر سال گذشته برگزار شود تا بتوانیم موفقیتی دیگر را برای ستاد اربعین شهرستان سمنان رقم بزنیم که این امر در تعامل بین نهادهای عضو میسر خواهد شد.

 

فرماندار سمنان، در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه زائران شهرستان از مرز مهران عبور خواهند کرد، تأکید داشت: بیش از ۳۰تریلی کمک‌های مردمی استان در امر پذیرایی از زائران در اربعین سال گذشته را حمل کردند که این امر با همراهی کمیته‌های ۹گانه در سال جاری نیز تکرار خواهد شد.

 

دانایی ضمن بیان اینکه اربعین یک سفر معنوی و انسان‌ساز است، بیان داشت: زائران عتبات در این سفر معنوی می‌بایست کوچک‌ترین دغدغه را نسبت به پذیرایی و اسکان نداشته باشند تا در کمال آرامش از لحظه‌لحظه این تجربه معنوی بهره گیرند که این درست نقطه رسالت ساز اعضای ستاد اربعین است.

 

وی بابیان اینکه میلیون‌ها زائر و علاقه‌مند به خاندان عصمت و طهارت(ع) در روز اربعین، ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) نشان می‌دهند، گفت: اربعین نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است که این وحدت دشمن‌شکن را بنگرند و در ذات و حقانیت خود بیاندیشند.

انتهای پیام / ه

یش از ۳۰تریلی کمک‌های مردمی استان سمنان در امر پذیرایی از زائران در اربعین سال گذشته را حمل کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.