استان سمنان همچنین آماده خدمت رسانی به زائران در مرز عراق است که امسال پذیرایی بیش از پنج هزار زائر بر عهده ستاد استان گذاشته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
محمد حسن اسلامی راد دبیر ستاد اربعین استان سمنان گفت: امسال برای خروج زائران اربعین از چهار مرز چزابه، مهران، شلمچه و خسروی برنامه‌ریزی شده تا مشکلات سال قبل را مشاهده نکنیم.

وی افزود: استان سمنان همچنین آماده خدمت رسانی به زائران در مرز عراق است که امسال پذیرایی بیش از پنج هزار زائر بر عهده ستاد استان گذاشته شده است.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه ریزی های سال های قبل به ما نقشه راهی واحد و مدون در سال جاری اعطا کرده است، اظهارداشت: قطعا در سال جاری با برنامه ریزی بهتر، برخی مشکلات اعزام زائران وجود نخواهد داشت.

اسلامی راد تصریح کرد: اعزام زائران به‌صورت هدفمند از مرزها انجام و خروجی هدف اصلی ستاد اربعین در سال جاری است همچنین باید معلوم باشد هر کد ملی دقیقا باید از چه مرزی عبور کند تا دچار مشکل و ازدحام نباشیم لذا در سال جاری زائران پیش از اعزام می دانند باید از کدام مرز عبور کنند.

وی افزود: آسیب شناسی اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال گذشته ما را برآن داشت تا در سالجاری شیوه برنامه ریزی و مراجعه زائران تا مرز ایران و عراق را تغییر دهیم که امیدواریم شاهد کمترین مشکلات باشیم.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار