برنامه تحلیلی و اقتصادی «پایش» مسابقه انتخاب کارآفرین برتر از سوی مخاطبان تلویزیون برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک،؛ برنامه تحلیلی و اقتصادی «پایش» به منظور معرفی و تشویق جوانان کارآفرین که در حوزه‌های مختلف دست به ابداع و ابتکار زده‌اند، مسابقه انتخاب کارآفرین برتر از سوی مخاطبان تلویزیون برگزار می‌کند.

در این مسابقه از جوانان فعال زیر 30 سال خواسته شده است تا بخش از فعالیت و کارآفرینی خود را به صورت فیلم و عکس به شبکه اجتماعی برنامه «پایش» ارسال کنند و مردم با مراجعه به این شبکه‌ها و تماشای فیلم‌ها، به کارآفرینان امتیاز دهند. پس از انتخاب، پنج جوان موفق برای معرفی فعالیت خود به برنامه «پایش» دعوت خواهند شد.

در برنامه امشب 18 تیر «پایش» همچنین چهار کارآفرین موفق به برنامه می‌آیند. مهدی غریب‌زاده، میرعلی رحیمی موسوی، سیداسماعیل قشمشم و رضوانه مجلسی.

در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما کدام بازار تا پایان امسال بازدهی بالاتری خواهد داشت؟ 1- بورس سهام 2- سپرده‌گذاری در بانک 3- طلا 4- مسکن. بينندگان می‌توانند برای شركت در اين نظرسنجی عدد گزينه مورد نظر را به شماره پيامك 30000111 ارسال كنند.

برنامه «پايش» به تهیه‌کنندگی محسن تربیت دوست، كاری از گروه دانش و اقتصاد شبكه يك سيما است كه يكشنبه‌ها بعد از سريال شبانگاهی با اجرای كياداود اسفندياری از اين شبكه پخش می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار