مدیرعامل کشتیرانی گفت: جاده ابریشم که مسیر اتصال آسیا به اروپاست تنها منحصر به حمل و نقل جاده اى نیست و مسیرهاى دریایى را نیز دربرمی گیرد.

جاده ابریشم مکمل اصلی در صنعت حمل ونقل دریاییبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان محمد سعیدى مدیر عامل کشتیرانى جمهوری اسلامی ایران که به دعوت رسمی رئیس مجمع کرانس مونتانا (CMF) در ٢٨ امین نشست این کنفرانس حضور یافت در سخنرانى خود جاده ابریشم را گزینه اى مکمل در صنعت حمل و نقل دریایى خواند.


 وى درادامه افزود: حضور در این نشست سالانه که با هدف تبادل دیدگاه‌ها بر موضوعات کلیدى دنیاى امروز از جمله جاده ابریشم برگزار مى شود، باعث افتخار است.

مدیرعامل کشتیرانی  ایران  به دیدگاه هاى موجود در خصوص موقعیت جاده ابریشم در گذشته، وضعیت کنونى آن در حال حاضر و چشم انداز مهم آن در آینده اشاره کرد و گفت: على رغم وجود دیدگاه هاى سنتی در این مقوله، جاده ابریشم که مسیر اتصال آسیا به اروپاست تنها منحصر به حمل و نقل جاده اى نیست و مسیرهاى دریایى را نیز دربرمی گیرد.

سعیدى ضمن اشاره به مسیرهاى مورد استفاده و کشورهایى که در مسیر جاده ابریشم قرار دارند، گفت: تغییرات اندکی با گذشت زمان در مسیرهاى سنتی ترانزیت بار حاصل شده است و مسیر‌های اصلی جاده ابریشم کماکان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

 استفاده از مسیرهای اصلی جاده ابریشم همچنان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار