تلاش و امید رمز موفقیت کار آفرین کرمانشاهی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   ؛هر روز صبح درب مغازه اش را که می گشاید پا به دنیایی می گذارد که روزی جزیی از آرزوهایش بوده است.

رضا دارابی نام دارد ، جوانی 28 ساله ، در 18 سالگی تصمیم به راه اندازی کارگاه ساخت لوازم چوبی در یکی از محله های شهرکرمانشاه می گیرد، مغازه ای کوچک و دنج که وسعت زیادی ندارد اما با گذشت  زمان  واژه هایی همچون تلاش ، امید و تجربه را در زنجیره پویایی پیوندی محکم می زند.

به چوگان همت توان برد گوی

وقتی خاطرات ده سال پیش را در ذهنش مرور و بر زبان جاری می سازد از کارگاهی کوچک یاد می کند با تجهیزاتی اولیه ، که چوب و میخ و چند ابزار کار ساده دست مایه اولیه آن بوده است، خودش می گوید: " کار را بدون هیچ پشتوانه ای آغاز کرد و با همین وسایل و سرمایه ای اندک توانست آن را  رونق دهد."

روزها ، ماهها و سالها که سپری شد قدم هایش را هم بلند تر برداشت ، او حالا یک استاد کار است که 20 کارگر را هم با خود  همراه و در همین کارگاه مشغول به کار کرده است.

به چوگان همت توان برد گوی

این کار آفرین  مواد اولیه برای تهیه ساخت لوازم چوبی را از محصولات ایرانی انتخاب می کند تا هم نقشی در تحقق شعار سال داشته باشد و هم ثابت کند که محصولات ایرانی حرفها برای گفتن دارند.

حالا رضا دارابی و  همکارانش شبانه روز 14 ساعت در این کارگاه مشغول کارند و محصولاتشان را که کابینت و جا کفشی و ... است به مشتریان عرضه می کنند.

آنها  می گویند: وقتی رضایت را در چهره مشتری می بینند خستگی کار از تنشان بیرون می رود.

و این است که می گویند: کار نیکو کردن از پر کردن است.

 

انتهای پیام/پ

 

تلاش و امید رمز موفقیت کار آفرین کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.