عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذارای ایرانگردی و جهانگردی گفت: توسعه گردشگری زمینه ساز و عامل اشتغالزایی در کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهندس قریب عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذارای ایرانگردی و جهانگردی دردوازدهمین همایش سراسری مدیران گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی ایران که در هتل جهانگردی سنندج برگزار شد،گفت: برگزاری این نشست‌ها فرصت مغتنم و خوبی برای تبادل نظرات است و  وما باید بتوانیم بااستفاده ازتجربیات خودآینده بهتری برای شرکت رقم بزنیم.

 وی افزود: این همایش مصادف شده است با شروع فصل سفر و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و باید با یک عزم خوب برای سال 96 که مصادف با دولت دوازدهم و دولت تدبیر و امید است فعالیت‌های خوبی داشته باشیم.

 به گفته قریب، یکی از اقدامات مهمی که در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» می‌تواند موثر باشد، بحث گردشگری است و ورود در این راستا می‌تواند زمینه اشتغالزایی خوبی را فراهم آورد.

 قریب افزود: رفتارشناسی سفر بر سه پایه نوپسندی، تنوع‌گرا بودن و تحول‌خواه بودن استوار است و امیدواریم ما بتوانیم در مجموعه هتل‌ها به اجرایی‌کردن این سه عامل موفق عمل کنیم.

 عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذارای ایرانگردی و جهانگردی بیان کرد: باید با انجام یک عملکرد مناسب خاطره خوبی را برای مسافران این هتل به جا بگذاریم تا هنگامی که آنها به شهر و دیار خود باز می‌گردند از عملکرد ما تعریف کنند و راضی باشند و در این همایش دو روزه سعی می‌کنیم اهداف خوبی حاصل شود.

 انتهای پیام/  م ح

رفتارشناسی سفر دارای اهمیت بالایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.