معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا مرادی بیستونی  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با آغاز دور جدید مسافرت ها در ایام فصل تابستان که در واقع فصل اوقات فراغت دانش آموزان و بعضا تعطیلات خانواده هاست، اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط اقدام به تشدید بازدیدهای نظارتی خود از تاسیسات گردشگری استان کرده است.

وی ادامه داد: هدف از انجام این بازدیدها، ارائه خدمات بهتر به گردشگران و جلب رضایت آنها برای سفر مجددشان به استان در آینده است در این بازدیدهای نظارتی علاوه بر کارشناسان و بازرسان معاونت گردشگری استان، کارشناسان و بازرسانی از ادارات بهداشت، تعزیرات حکومتی، امور اصناف، پلیس اماکن و... حضور دارند.

مرادی بیستونی بیان کرد: این بازدیدهای نظارتی به صورت دوره ای و مستمر از کلیه هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، کمپ های موقت و دائمی، رستوران ها، دفاتر خدمات گردشگری، آژانس های مسافرتی، مجتمع های تفریحی توریستی، غذاخوری های بین راهی و ... انجام می شود.

 

انتهای پیام/ز

بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.