همدان؛

برگزاري 200 گفتمان دینی در استان

رئیس تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری 200 گفتمان دینی در ایام تابستان خبر داد.

برگزاري 200 گفتمان دینی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام جواد حیدری‌راد با اشاره به اینکه 200 گفتمان دینی در تابستان برگزار خواهد شد افزود: بیشترین گفتمان ها در مساجد و حاشیه شهرها برگزار می شود.

وی به فعالیت 20 شورای فرهنگی و اجتماعی محلات در شهرستان همدان اشاره کرد و اظهار داشت: باید درهرمحله و شهرک یک شورای فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود.

وی ادامه داد: گفتمان‌های دینی یکی ازعوامل مهم در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت اجتماعی است بخصوص که این گفتمان ها در مناطق حاشیه شهر انجام شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان همچنین برگزاری گفتمان‌های دینی را یکی از راهکاری شناسایی دغدغه‌های جوانان دانست و اضافه کرد: یکی از روش‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی گفتمان‌های دینی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گفتمان‌های دینی در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و.. برگزار خواهد شد، گفت: به دلیل تعطیلی مدارس در تابستان گفتمان‌های دینی در مساجد و حاشیه شهرها برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت 20 شورای فرهنگی و اجتماعی محلات در شهرستان همدان، تصریح کرد: از این تعداد 13 شورا مربوط به روستاها و هفت شورا مربوط به سطح شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه شورای محلات در مناطق تعیین شده به صورت جدی در حال فعالیت هستند، افزود: طرح ارتقای سلامت اجتماعی با محوریت شورای فرهنگی و اجتماعی محلات در پنج منطقه شناسایی شده آغاز شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه مسوولان ادارات شهرستان و عضو کارگروه باید هر ماه در یکی از محلات حضور داشته باشند، افزود: جلوگیری از پراکندگی فعالیت‌ها و انسجام نیروهای انقلابی یکی از مهم ترین وظایف شورای محلات است.

 انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.