مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: به مناسبت نیمه شعبان 900 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

فعالیت تبلیغی 900 مبلغ به مناسبت نیمه شعبان در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه جشن نیمه شعبان فصل نیایش و مهدویت  است از برگزاری این جشن در 700 مسجد در استان خبر داد و افزود: در هزار و 500 هیئت مذهبی برنامه های ویژه جشن نیمه شعبان برگزار می شود.

حجت الاسلام دشتکی همچنین مناسبت‌های مذهبی و دینی را یکی از امتیازات فرهنگی در نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: ماه رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان فصل نیایش در فرهنگ اسلامی به شمار می‌روند.

وی از برگزاری 15 گفتمان دینی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: احیای نیمه شعبان یکی از اقدامات ویژه‌ای است که از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز اهتمام ویژه‌ای برای انجام این اقدام در سطح استان و شهرستان‌ها داریم.

دشتکی با بیان اینکه علاوه بر اعزام 900 مبلغ 20 مبلغ متخصص نیز به شهرستان‌ها اعزام خواهند شد، ادامه داد: یکی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی پوشش مناطق محروم است.
 
وی همچنین احیای مساجد، هیأت‌های مذهبی، برنامه‌های قرآنی و اعزام مبلغان را از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای پوشش مناطق محروم عنوان کرد و گفت: مناطق محروم به طور ویژه مورد توجه قرار خواهند گرفت.
 
انتهای پیام/ ص 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.