کارشناس نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان از برگزاری ۴۰۰ گفتمان دینی با موضوع ولایت و امامت در مدارس همدان خبرداد.

گفتمان های دینی با موضوع ولایت و امامت در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس تجری گفت: 400 گفتمان دینی با موضوع امامت و ولایت از مهر ماه سال جاری تا پایان سال تحصیلی در مدارس استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: در این گفتمان ها، اهمیت واقعه غدیر و لزوم تعیین ولایت و جانشین پس از پیامبر و انتخاب امام علی(ع) برای دانش آموزان تبیین می شود.

تجری با بیان اینکه در سال گذشته 1700 مدرسه تحت پوشش گفتمان های دینی قرار گرفتند، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال هم یک هزار و 700 مدرسه تحت پوشش گفتمان های دینی قرار بگیرند.

کارشناس نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: در راستای برنامه گفتمان های دینی 400 مبلغ از گروه سراج، مصباح، انجمن اتحادیه های اسلامی دانش آموزی و تبلیغات اسلامی به مدارس استان اعزام می شوند.

تجری خاطرنشان کرد: طرح اعزام مبلغ به مدارس با هدف ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان و در جهت رشد اخلاقی، اعتقادی و علمی دانش آموزان است.

وی گفت: روحانیون در هر جایی حضور پیدا کنند روحیه و فضای معنوی خاصی در مدارس ودر بین دانش آموزان زنده می‏کنند، حضور این افراد در مدارس بدون شک در تربیت دینی دانش‏آموزان مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.