مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: چهار واحد تولیدی همدان گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی دریافت کردند.

گواهینامه مصرف انرژی برای چهار واحد تولیدی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مددی با اشاره به اینکه  بر اساس نتایج کمیته علائم معیار مصرف انرژی برای چهار واحد تولیدی استان شامل بینا رزن، پنیر و خامه ملایر، بهاران لبن اکباتان و قند هگمتان گواهینامه معیار مصرف انرژی صادر شد افزود: طبق قانون استاندارد معیار مصرف انرژی در فرآیندها و سامانه‎های انرژی‎بر اجباری است.

وی بر لزوم توجه به استاندارد و استانداردسازی اشاره کرد وادامه داد:  به منظور کاهش و مدیریت مصرف انرژی معیارهایی تدوین شده و به صورت استانداردهای ملی در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است.

مددی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران و مواد 14 و 26 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، انطباق معیار منصرف انرژی چهار واحد تولیدی با معیارهای تعیین شده در استانداردهای ملی مربوطه برابر است و شرایط دریافت گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی را داشتند.

وی ابراز کرد: اگر مصرف انرژی واحدهای صنعتی مشمول مقررات استاندارد اجباری در حد معیارهای تعیین شده در استاندارد نباشد توسط وزارتخانه‎های نفت و نیرو مطابق ماده 26 در قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار