همدان؛

اجرای هزار و ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری سلسله‌نشست‌های گفتمان‌ دینی در هزار و ۲۰۰ مدرسه استان خبر داد.

اجرای هزار و ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام‌ عباسی اظهار داشت: ماه رمضان ماه درنگ و تفکر در آیات الهی است و مسلمانان باید از ظرفیت روزه‌داری در جهت خواندن قرآن و بکاربستن آیات الهی در زندگی خود نیز نهایت استفاده را ببرند.

وی بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت بندگی و رشد فضائل اخلاقی و اثبات بندگی خدا است و خداوند فرموده که در این ماه درهای برکت و رحمت او به سوی بندگان بیش از پیش گشوده است.

وی با تاکید بر الگوگیری از سیره نبوی در ماه رمضان بیان‌داشت: یکی از ویژگی‌های رسول مکرم اسلام، مهربانی ایشان نسبت به مردم  بود و در سیره رسول خدا دوست داشتن مردم و بخشیدن آنها به طور ویژه‌ای می‌درخشد بنابراین مومنان این ویژگی پیامبر(ص) را در ماه مبارک رمضان سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد : به طور کلی رشد فضائل اخلاقی در جامعه اسلامی سبب بهبود زندگی مردم و آسایش بیشتر جامعه می‌شود و سطح و تراز زندگی مردم را ارتقا می‌دهد.

حجت الاسلام عباسی  تجلیل از پیرغلامان حسینی و ذاکران اهل‌بیت(ع) در قالب همایش پیرغلامان را یکی از برنامه‌های شاخص در استان دانست و افزود: در سال جاری یک‌هزار و 200 مدرسه میزبان برگزاری گفتمان‌های دینی خواهند بود.

وی از برگزاری گفتمان‌های همایشی در استان خبر داد و افزود: آموزش 300 مسوول تشکل‌های دینی و آموزش 300 مداح از برنامه‌های شاخص در سال جاری خواهد بود.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.