«امانوئل مکرون» تصویر نخستین پرتره رسمی خود به عنوان رئیس‌جمهور فرانسه را در حساب توئیتری‌اش منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل؛ «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور فرانسه نخستین پرتره رسمی خود به عنوان رئیس جمهور این کشور را در حساب توئیتری خود منتشر کرد. در این پرتره، مکرون در حالی که به میز کار خود در کاخ الیزه تکیه زده است، لبخندی بر لب نیز دارد.

پرتره رسمی «امانوئل مکرون» در دفترکارش در کاخ الیزه+عکس


انتشار این پرتره توجه بسیاری از کاربران فرانسوی را به خود جلب کرده و آن‌ها را علاوه بر تمسخر به تجزیه و تحلیل محتویات پرتره سوق داده است. عده‌ای قرار گرفتن پرچم فرانسه کنار پرچم اتحادیه اروپا را که پشت میز مکرون تعبیه شده است زیر سوال برده اند و برخی آن را مرتبط با پایبندی فرانسه به اتحادش با سایر کشور‌های اروپایی دانسته‌اند. برخی نیز وجود دو گوشی آیفون رئیس جمهور را مورد توجه قرار داده اند.

از سوی دیگر، عده‌ای از کاربران معتقدند کتاب خاطرات «شارل دوگل»، رئیس جمهور اسبق فرانسه ریشه در توجه مکرون به تاریخ سیاسی فرانسه و کسب تجربه از روسای پیشن این کشور دارد. محل گرفتن عکس در اتاق کار نیز آمادگی تمام و کمال مکرون را برای امور دولتی نشان می‌دهد. این در حالی است که روسای جمهور پیشن پرتره رسمی خود را در داخل کاخ الیزه و مکانی غیر از دفتر کارشان تهیه کردند.

امانوئل مکرون ماه گذشته به عنوان رئیس جمهور فرانسه انتخاب شد. او جوانترین رئیس جمهور در تاریخ این کشور است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار