رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری 1500 برنامه به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمريكايی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام محمدرضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به جنایات آمریکا علیه مردم خاورمیانه و ایران گفت: به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی مقارن با روز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، 1500 برنامه در سطح استان فارس برگزار می شود.

رضایی با اشاره به 4 اصل حیات، حفظ کرامت انسانی، مساوات و آزادی که مورد توجه دین مبین اسلام است، افزود: آمریکا که مدعی حمایت از حقوق بشر است، به هیچ‌کدام از این اصول معتقد نبوده و نوع برخورد آمریکایی‌ها با کشورهای مختلف جهان، چیزی جز ظلم به بشریت نیست.

وی ادامه داد: برگزاری شب شعر، میزگردهای تخصصی، نمایشگاه عکس از وضعیت تروریست ها در ایران، همایش بزرگ جوانان، خانواده های شهداء و جانبازان، همایش بزرگ روحانیون و چاپ پوستر و فضا سازی شهری از جمله برنامه های این هفته است.


رضایی اظهار کرد: این برنامه ها در مساجد، حسینیه ها، دانشگاه ها، فرهنگسرا ها و سالن همایش ها سراسر استان در این هفته برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: از دیگر برنامه های این هفته، بر پایی همایش بزرگ روحانیون 11 تیرماه امسال با عنوان بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، همایش بزرگ ایرانیان 10 تیر،شب شعر در 9 تیر و برگزاری نمایشگاه در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع)، حرم مطهر سید علاء الدین حسین(ع)، مساجد و حسینیه ها است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار