مراسم سی و پنجمین سالگرد فاجعه‌ هفتم تیر و شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی منجمله شهید رحمان استکی نماینده چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این مراسم ساعت 19 فردا دوشنبه 7 تیر با سخنرانی سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرکرد برگزار می شود.

علی گرجی، با اشاره به اینکه شهادت و مظلومیت دو ویژگی شاخص آیت الله بهشتی است افزود: برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ضمن اشاعه آموزه های انقلابی این بزرگ مردان تاریخ کشور، درس ایستادگی و مقاومت را  به نسل جوان انتقال می دهد.

به گفته گرجی؛ این مراسم در راستای برنامه های «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در استان برگزار می شود.

هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در حادثه انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ است.

شهید رحمان استکی نماینده استان چهارمحال و بختیاری در اولین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در حادثه 7 تیر به شهادت رسید.

برنامه های «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، 6 تا 12 تیرماه و همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار