بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با 700 غرفه ،بزرگترین بازار کشور در این زمینه است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛معاون عمرانی استاندار در بازدید از این طرح گفت: احداث این بازار بزرگ سنتی و محلی یکی از نیازهای مهم و ضرورت های توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان است.

نیک اقبالی افزود: اجرای این طرح مهم خدماتی، علاوه بر ایجاد رفاه و ساماندهی برخی صنوف و بازاریان شهر یاسوج گامی در راستای حمایت از سرمایه گذاران به ویژه در حوزه صنایع صنایع دستی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نخست دولت و مجموعه مدیریتی استان اشتغال پایدار و رفع موانع سرمایه گذاری است گفت: در همین راستا طرح های سرمایه گذاری دیگری در استان در دست اجرا است که میتوان به دو مجتمع تجاری در مرکز شهر یاسوج اشاره کرد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید به ضرورت حمایت ازسرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طرح های بسیار خوبی در شهر یاسوج در حال اجراست که این طرحها تحول خوبی در شهر یاسوج برای آینده ایجاد خواهند کرد.

زارعی افزود: ایجاد طرح های بزرگ سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی نقش عمده ای در توسعه بخش های مختلف استان دارد که تحقق این مهم وحدت و حمایت همه مسولان را می طلبد.

شهردار یاسوج نیز میزان سرمایه گذاری برای این طرح بزرگ خدماتی را افزون بر 380 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : این بازار در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع ایجاد شده که تاکنون 30 درصد پیشرفت کاری داشته است و براساس توافقات صورت گرفته و سرعت عمل سرمایه گذار تا مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هم در این بازدید گفت: با توجه به اینکه بازارچه قدیمی و جمعه بازار یاسوج استاندارد های لازم را ندارند و چهره ی نازیبایی به ورودی شهر داده اند، با بهره برداری از بازار جدید صنوف مختلف در این بازارچه و حاشیه شهر ساماندهی می شوند.

دلباز سرمایه گذار این بازار هم گفت: این بازارچه دارای 700 غرفه ی تجاری است که 8 هزار متر مربع فضای پارکینگ هم در این فضا پیش بینی شده است.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.