شیراز؛

آمادگی اهل سنت فارس برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

علمای اهل سنت جنوب فارس آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علمای اهل سنت جنوب فارس، ائمه جمعه و تشکل‌های مذهبی مردم را به شرکت در راهپیمائی روز جهانی قدس دعوت کردند.

شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت شهرستان خنج گفت: روز جهانی قدس روز ندای رهبر فقید انقلاب امام خمینی (ره) برای بیداری مسلمانان جهان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام مخالفت جهان اسلام بر علیه ظلم و بی عدالتی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و تاکیدات مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای در دفاع از مظلومان فلسطین است.

وی ادامه داد: امسال در حالی راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم که امریکا و هم پیمانانش با عهد شکنی هایشان دشمنی دیرینه خود را بیشتر نمایان کرده اند.

شیخ عبدالصمد ابونجمی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمائی جواب محکمی در برابر پیمان شکنان خواهد بود از آحاد مردم درخواست کرد با شرکت گسترده در راهپیمائی خشم و انزجار خود را از امریکای جهانخوار و صهونیست غاصب نشان دهند.

وی افزود: به طور قطع حضور مردم باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان و سر افکندی استکبار جهانی و صهیونیست غاصب خواهد بود.

حجت الاسلام رضا صفائی امام جمعه اهل تشیع خنج هم در بیانیه‌ای عموم مردم شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمائی فراخواند.

شیخ عبدالمجید غنی پور امام جمعه اهل سنت چاه طوس و معاونت مدارس علوم دینی شهرستان خنج نیز مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی دشمن شکن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را دعوت کرده است و شرکت در راهپیمائی را یک تکلیف الهی دانسته و تأکید کرده است: با حضور با شکوه خود، به دشمنان اسلام نشان خواهیم داد، شیعه و سنی با یکدیگر برادرند و در همه صحنه‌ها با اتحاد و یکپارچگی حضور خواهند داشت.

جامعه روحانیت اهل سنت شهرستان خنج نیز با اشاره به این که روز قدس میراث گرانب‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی پیش از پیش لازم و ضروری است و جهان اسلام و مجامع اسلامی قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل باید به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.