ثبت نام رسمی طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با پایان ماه رمضان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد فوقی مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: ثبت نام طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران شروع شد، اما پایان ماه مبارک رمضان، آغاز رسمی این طرح در دیار علویان است.
وی افزود: انسان‌ها در زندگی خود، فارغ از کار‌های و فعالیت‌های روزمره، اوقاتی دارند که می‌توانند با نظر، سلیقه و ظرفیت‌های شخصی و خانوادگی، آن زمان را سپری کنند که به اوقات فراغت نامیده می‌شود.
مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: اوقات فراغت برای تمام سنین به ویژه جوانان و نوجوانان، فرصتی مناسب است تا از زمان‌های طلایی عمر خویش به بهترین صورت ممکن، بهره گیرند و در حقیقت برنامه ریزی و توشه‌ای برای مابقی زندگی، محسوب می‌شود.
فوقی افزود: در سراسر جهان، دستگاه‌ها و اداراتی جهت برنامه ریزی و بهره گیری مطلوب و مفید از اوقات فراغت به منظور افزایش و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف، وجود دارند.
وی با اشاره به اهمیت مساجد در زمینه‌های مختلف جهت غنی سازی اوقات فراغت، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج که در این پایگاه‌های الهی، فعالیت دارند از باسابقه‌ترین نهاد‌های غنی سازی اوقات فراغت به شمار می‌آیند که نیاز به توجه بیشتری دارند.
فوقی مردمی بودن، گستردگی فعالیت ها، استفاده از نیرو‌های متعهد و متخصص را از جمله ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برشمرد و گفت: از ظرفیت‌های بسیار این مراکز جهت غنی سازی اوقات فراغت باید نهایت استفاده، صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران شروع شد، اما پایان ماه مبارک رمضان، آغاز رسمی این طرح در دیار علویان است، افزود: انس بیشتر با کتاب‌هایی نظیر نهج البلاغه می‌تواند، بر استفاده بهینه از این طرح، تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.