روز قدس ملجا تمامی دل هایی است که سال ها در غم و رنج بی پایان مظلومان فلسطین گداخته اند و نگاه به گنبد مسجدی دوخته اند که میان مثلث های خباثت و رذالت اسیر مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  آیت الله سید یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و علیرضا رزم حسینی ،استاندار کرمان طی پیامی مشترک، از همه آزادی خواهان و آزاد اندیشان این سرزمین دعوت کردند تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، همراه با اعلام همبستگی و نمایش وحدت ملی خود، دیار کریمان را به صحنه انزجار از ظلم و بی عدالتی مبدل کنند.
وی گفت: ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، صحنه همنوایی مسلمانان جهان برای آزادی و استقلال خواهی همه ملت ها تحت بیرق مردم سالاری دینی است تا حاکمان جور با اعمال اراده و دیدگاه خود، بر بدیهی ترین حق انسان ها در جای جای این گنبد دوار، خط بطلان نکشند.
آیت الله جعفری افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میعادگاه مشت های گره کرده ای است که استوار و محکم بر پایه های سست و بی اساس رژیم غاصب صهیونیستی کوبیده می شودتا بنیان ظلم و بیداد را از جای برکنده و افق روشن امید و آزادی را برای مردمان جهان تداعی کند.
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: به یقین در این روز تمامی ملت مسلمان ایران اسلامی از جمله مردم استان کرمان با حضور خود در صحنه، تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و همبستگی، اتحاد، ولایت مداری، انزجار خود از ظلم و بی عدالتی و بی اعتنایی به طرح کورکورانه تروریستی را به بهترین شکل ممکن به منصه ظهور می رسانند.
وی افزود: در این فرصت مغتنم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان، از همه آزادی خواهان و آزاد اندیشان این سرزمین دعوت می شود با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، همراه با اعلام همبستگی و نمایش وحدت ملی خود، دیار کریمان را به صحنه انزجار از ظلم و بی عدالتی مبدل کرده و همنوا با مسلمانان در جای جای جهان، با غریو الله اکبر نوای آزادی قدس شریف را در گوش زمان طنین انداز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.