کلانتری از بازگشت به تیم فجر ابراز خوشنودی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی کلانتری ساعاتی پیش به عنوان سرمربی فجرسپاسی شیراز جایگزین غلامحسین پیروانی شد.

 

سرمربی جدید فجر شهید سپاسی پس از توافق رسمی با باشگاه فجر با بیان اینکه افتخار می‌کند بار دیگر فرصت حضور در این تیم ارزشی را پیدا کرده است گفت: با انتخابی که انجام شد این پنجمین فصلی است که هدایت تیم فجر را بر عهده خواهم داشت و از اعتمادی که سردار غیاثی، هیأت مدیره و مدیرعامل تیم به من داشتند تشکر می‌کنم.

 

علی اصغر کلانتری اظهار امیدواری کرد: با کمک همه عوامل، مسؤولین، هواداران و اصحاب رسانه بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

وی با اشاره به برنامه ۲ ساله هیأت مدیره و مدیرعامل این تیم تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه از برنامه ریزی انجام شده نیز جلوتر پیش برویم.

 

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی درباره تعداد زیاد خروجی‌های این تیم تا این لحظه گفت: در چهار فصل گذشته که در تیم فجر بودم هر سال تیم خروجی‌های زیادی داشت و نگرانی بابت این موضوع ندارم و با گرفتن بازیکنان سرباز جدید و فوتبالیست‌های خوب شیرازی که از نظر ما قابلیت بازی در لیگ دسته یک را دارند فجر را برای مسابقات آماده خواهیم کرد.

 

کلانتری افزود: کادر فنی خود را تا امروز دوشنبه ٢٩ خردادماه اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.