هافبك فجری ها راهی مسجد سلیمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در ادامه نقل و انتقالات لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های كشور صادق صادقی هافبك فصل گذشته تیم فجر شهید سپاسی شیراز با اتمام دوران خدمت سربازی با قراردادی راهی نفت مسجد سلیمان شد.

 
تیم فجر شهید سپاسی با وجود اینکه تاکنون فجری ها ۱۱ بازیکن خروجی داشته اند اما هنوز موفق به جذب یک بازیکن هم نشده اند.
 
تاكنون از تیم شهید سپاسی شیراز شاهرخ غلامرضاپور و ایمان سلیمی به تیم پارس جنوبی جم، علیرضا زندوی و علی فتحیان به تیم گسترش فولاد منتقل شده اند و ایمان باصفا، رضا مرادی، مجید جلالی‌فر، میلاد فیاض‌بخش، مهدی صدقیان، صادق صادقی، سید محمد حسینی نیز با پایان خدمت سربازی‌شان از فجری‌ها جدا شدند.  
 
همچنین بابک عبدالله زاده و میلاد صارمی دیگر گزینه‌های احتمالی خروج از تیم فجر شهید سپاسی هستند.
 
اما قصه جذب بازیكن برای نماینده فارس به گونه دیگری پیش رفته، تیم فجر هنوز هیچ بازیکنی را به صورت قطعی جذب نکرده است اما امید عالیشاه، احسان پهلوان و جواد شفیعی‌پور سه گزینه احتمالی پیوستن به جمع زردپوشان هستند و با توجه به اعلام فیفا و ممنوعیت باشگاه تراکتور از حق جذب بازیکن، اگر مشكل خدمت سربازی عالیشاه با تراکتورسازان تبریز حل نشـود، این بازیكن باید به جمـع فجری‌ها بپیوندد.
 
این مشكلات تا زمانی که تکلیف انتخاب سرمربی و کادر فنی باشگاه فجر مشخص نشود ادامه خواهد داشت، مشکلی که تیم فجر در فصول گذشته نیز با آن مواجه بوده و در جذب بازیکن موفق نبوده و تمرینات زردپوشان نیز دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز شده است .
 
از گزینه های سرمربی گری فجر هم خبر می رسد وحید رضایی سرمربی فصل گذشته برق نوین فارس كه با این تیم به لیگ دسته یك صعود كرد با اینكه با باشگاه داماش گیلان به توافقاتی دست یافته اما شانس زیادی برای هدایت تیم فجر دارد.
 
اصغر کلانتری نیز كه دو فصل گذشته هدایت فجر را بر عهده داشت و در یك قدمی صعود به لیگ برتر فوتبال كشور قرار داشت دیگر گزینه‌ زردپوشان برای تصدی پست سرمربیگری تیم فجر است.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.